nieuws

 

oktober 2018

Novel staat. Een mooi nieuw logo voor een nieuwe internationale organisatie, die onderzoek doet naar het vroeg kunnen detecteren van kankercellen. Hierdoor moet behandeling ook kansrijker worden. Een mooi samenwerkingsverband tussen diverse europese universiteiten. Het logo kreeg dan ook enigszins een 'europa-look'.



mei 2018

Abbi is alive! Een mooie en grote klus voor Pling. Een nieuw bedrijf, Abbi Insights, lanceerde een al even nieuw product. Het ging om een consumentgedreven onderzoeks-tool, waarbij shoppers actief inzage geven in hun koopgdrag. Gekoppeld aan een loyalty systeem. De tool heet Abbi en het was aan Pling om hier een persoonlijk gezicht aan te geven. Een soort Best Shopping Friend Forever die je uitdaagt, adviseert, begeleidt en bevraagt bij het shoppen.

Resultaat een totale look & feel voor zowel het bedrijf Abbi Insights als voor de tool Abbi.

Een aansprekend character, doorvertaald in diverse 'Abbi moods' maar ook in een reeks functionele iconen. Hierdoor ontstond een mooi eenduidig beeld voor de website en de app.

Een langlopend en zeer geslaagd traject.



 


 

 

 

 

 

 


november 2017

Een nieuwe afdeling binnen het Erasmus Medical Centre heeft natuurlijk ook een eigen logo nodig. RIDC staat voor Rare Immunological Disease Centre. Het logo moest eigenheid vertonen maar ook aansluiten bij de sfeer en kleurstelling van EMC, Daarnaast natuurlijk ook verwijzen naar het specifieke onderzoeksgebied van deze organisatie. Het resultaat was zeer herkenbaar en werd enthousiast ontvangen in immunologische kringen.

 



oktober 2016

Pling ontwikkelde een communicatiecocept voor een inmiddels al succesvol nieuw bedrijf dat strategische sessies met diverse organisaties en bedrijven om veranderingen in gang te zetten. Naam en logo werden eerst bedacht. Het werd 'Day One' omdat het bedrijf werkt volgens een bepaalde formule waarbij binnen 24 uur samen met de klant een een nieuwe koers wordt uitgezet. De eerste dag van de toekomst dus eigenlijk. Later werden communicatiemiddelen ontwikkeld, waaronder een website.


 
















mei 2016

Een fris, vriendelijk maar zakelijk logo en bijbehorende huisstijl voor een startend bedrijf in wafelmachines: Bakecircle

 















31 januari 2015

Pling ontwikkelt een logo voor het Laboratorium Medische Immunologie. Een zelfstandig operende afdeling van Erasmus Medische Faculteit.

 

 

 





3 mei 2014

Pling ontwikkelt een logo voor Bijzonder Bewegen. Deze praktijk op Terschelling werkt met bewegingstherapie om de mentale gezondheid van kindereen en volwassenen te verbeteren.

Er wordt monenteel gewerkt aan een website.

 

 



12 september 2013

Logo in opdracht van de Guusje Nederhorst Foundation (nu stichting Het Vergeten Kind)

voor de Sint Express Tour.

Het logo is meteen verwerkt in het ontwerp van aankondigingsposters en een nieuwsbrief.

Dit gebeurde in samenwerking met Paulien Tournier.

 

 

 

















 



25 maart 2013

Nieuw logo en huisstijl voor 'Ivany Nails', een startende nagelstudio in Rotterdam.

 

 





1 januari 2013

De nieuwe website van Pling is in de lucht!

 


juni 2012

De website van Kind in Contact wordt gelanceerd.

Eerder werd al een logo en bijbehorende huisstijl ontwikkeld.

https://www.kindincontact.nl

https://www.pling-idee.nl/werk-logo.php?aid=17